poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Internetowy salon numizmatyczny firmy usługowo doradczej MARIOPOL Maria Organ zaprasza 7 \ 7 oraz 24 \ 24


Dział Obsługi Klienta

Zapraszamy Szanownych Państwa do salonu
adres strony www.zlotynumizmatyk.pl
kont e-mail monety@zlotynumizmatyk.pl
tel kont kom 787-117-368


polecamy szeroki wybór monet okolicznościowych Nordic Gold
polecamy nowości emisyjne
polecamy promocje


Informujemy o emisji monety okolicznościowej 2 zł Nordic Gold w serii Polskie okręty - Niszczyciel BŁYSKAWICA  w dniu  26 kwietnia 2012 roku.


prezentujemy rewers monety







zapraszamy do salonu
życzymy udanych zakupów


polecamy nasze blogi

blog mar-maciej.blogspot.com
blog maciej-mariopol.blogspot.com

3 komentarze:

  1. PROSIMY O OPINIE ORAZ KOMENTARZE!!
    DZIĘKUJEMY!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tego miejsca i w sumie pierwszy raz o nim słyszę. Jeżeli ja mam zamówić jakieś monety z internetu to wiem, że taki sklep musi być przede wszystkim sprawdzony. Dlatego jeżeli zamawiałem srebrne monety z https://www.skarbnicanarodowa.pl/srebro/srebrne-monety to wiedziałem, że mogę uzyskać tam numizmaty najwyższej klasy i w pełni oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mówimy już o monetach kolekcjonerskich to ja bardzo lubię je również zamawiać przez internet. Dlatego ważne są również dla mnie opinie https://www.skarbnicanarodowa.info.pl/opinie/ dzięki którym wiem, że taki zakup monet będzie trafionym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń